Här kan du som vårdnadshavare och elev ta del av information som rör eleverna i klass 2A.
Du kan även läsa om allt roligt som vi lär oss under dagarna.

tisdag 3 mars 2015

Idag var det vikarie

Idag har jag varit på möte hela dagen och klassen har haft vikare (Helena är sjuk). Jag hann tillbaka så att jag fick en kort överlämning av Titti, som vikarien hette. Och det var riktigt roligt att höra. Det hade gått kanon fram till lunch och hon berömde de mycket. Sen blev det lite rörigt och svårt att koncentrera sig efterlunch så hon fick höja rösten ett par gången, men i stort sett så tyckte hon att det var en jättetrevlig klass att komma till. Och sånt är alltid kul att höra när man kommer tillbaka!

Imorgon är jag här så då blir det en vanlig onsdag men sen är jag på NTA-utbildning hela torsdag. Förhoppningsvis är Helena tillbaka då. Utbildningen kommer att handla om nästa låda, som barnen har väntat länge på. Vi ska nämligen få se hur fjärilar föds och utvecklas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar